Veronika Rucká

Diplomová práce

Analýza trhu slevových portálů

Analysis of Discount Portal Market
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo analyzovat chování spotřebitelů na trhu slevových portálů a zjistit, jak tuto formu, za dobu tříletého fungování, vnímají čeští zákazníci. Dále bylo záměrem práce vytvořit mediální analýzu za zhruba tříměsíční období a shrnout výsledky pro účely slevového agregátoru Slevín.cz Diplomová práce je rozčleněna do několika kapitol a podkapitol - charakteristika trhu slevových portálů …více
Abstract:
The aim of this thesis was to analyze consumer behavior in the market discount portals and find out how this form of shopping in a period of three years of operation, perceive Czech customers. It was also intended to create a media analysis for about three months and summarize the results for the discount aggregator Slevín.cz. The thesis is divided into several chapters and sub-chapters - the characteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Dagmar Fešárková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod