Bc. Veronika KOMANOVÁ

Master's thesis

Pluralita metod v současné výuce německého jazyka na SŠ. (Na příkladu vybraných SŠ v Plzeňském regionu).

The plurality of current teaching methods of German language in secondary schools.
Abstract:
The thesis deals with the issue of plurality of methods in high schools in the Pilsen region. It not only introduces a large variety of classic and alternative methods, it also focuses on their utilization in teaching practice with regard to the previously mentioned concept of plurality of methods. For this research, questionnaires were used that were sent to German teachers in high schools in the …more
Abstract:
Diplomová práce pojednává o problematice plurality metod na středních školách v plzeňském regionu. Nejen, že představuje různorodou škálu klasických a alternativních metod, ale soustředí se hlavně na jejich využití v praxi s ohledem právě na již zmíněný pojem pluralitu metod. Pro tento průzkum byl využit dotazník, který byl rozeslán učitelům němčiny na středních školách v plzeňském regionu. Tento je …more
 
 
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eva Salcmanová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOMANOVÁ, Veronika. Pluralita metod v současné výuce německého jazyka na SŠ. (Na příkladu vybraných SŠ v Plzeňském regionu).. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/