Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje – Bc. Martin Tancoš
Bc. Martin Tancoš
Bakalářská práce
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Political marketing in election campaigns within elections to The Council of the Ústí region
Anotace:
Marketing během svého více než stoletého vývoje prošel procesem zdokonalování svých nástrojů a metod. Zároveň docházelo k rozšiřování prostoru jeho aplikovatelnosti na jiné oblasti společenských aktivit. Jedním z nových marketingových oborů je politický marketing. Reprezentace veřejné správy si v polovině dvacátého století uvědomila, že marketing může sehrát pozitivní roli v mnohých aktivitách veřejné …víceAbstract:
Marketing during hismore than a hundred years of development has undergone a process to improve its tools and methods. In parallel to expanding the area of its applicability to other areas of social activities. One of the new fields of marketing, political marketing. Representation of public administration in the mid-twentieth century realized that marketing can play a positive role in many public …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bbpmd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Václav Netolický
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing krajských voleb 2016
Jan Zipser -
Marketing politických stran - volby do krajského zastupitelstva
Marcela Dušková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR - na příkladu krajských voleb 2008
Eva Opatrná -
Politický marketing vybraných stran v krajských volbách se zaměřením na sociální média
Jan ULLMANN -
Využití nástrojů politického marketingu v předvolební kampani ODS ve volbách do krajského zastupitelstva Jihomoravského kraje 2012
Jan Fuller -
Politický marketing na sociálních sítích
Anna PILNAJOVÁ -
Ženy v politickém systému Kladenska a politický marketing
Kateřina Skálová -
Politický marketing sdružení Mostečané Mostu
Jan Kříž