Nové trendy spotřebitelského chování české populace – Bc. Michaela Leňo
Bc. Michaela Leňo
Master's thesis
Nové trendy spotřebitelského chování české populace
New trends in consumer behavior of the Czech population
Abstract:
Obyvatelé České republiky se v posledních letech potýkají s rozsáhlými změnami spojenými s rozvojem technologií nebo také například s nedávnou pandemií Covid-19, která zasáhla celou populaci. Spolu s těmito změnami dochází i ke změnám v chování spotřebitelů. Tato práce je zaměřena na trendy a změny ve spotřebitelském chování české populace při nákupu zboží denní spotřeby. Práce nejprve definuje základní …moreAbstract:
In recent years, the inhabitants of the Czech Republic have been dealing with extensive changes associated with the increase in technology or the recent Covid-19 pandemic, which affected the entire population. Along with these changes, there are also changes in consumer behaviour. This thesis is focused on trends and changes in the consumer behaviour of the Czech population when purchasing goods for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ypm3q/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2023
- Supervisor: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Reader: Ing. Markéta Novotná, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Regional Development / Project management
Theses on a related topic
-
Sustainable consumption
Anastasia Kuznetsova -
Developing wine consumption behavior models by young Czech consumers.
Gerardo Pacheco Carrillo -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner -
The Effect of Electricity Prices on Consumption Patterns in the Czech Republic
Anara Amangaliyeva -
Food and beverage consumption trends following KOLs: an explosive phenomenon in Vietnam
Chi Mai Nguyen -
Intercultural Contextual Differences of Wine Consumption
Michaela Stöckerová -
Doporučení spotřebitelům pro šetrné nakupování zboží denní spotřeby
Lukáš Lisec -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero