Nové trendy spotřebitelského chování české populace – Bc. Michaela Leňo
Bc. Michaela Leňo
Diplomová práce
Nové trendy spotřebitelského chování české populace
New trends in consumer behavior of the Czech population
Anotace:
Obyvatelé České republiky se v posledních letech potýkají s rozsáhlými změnami spojenými s rozvojem technologií nebo také například s nedávnou pandemií Covid-19, která zasáhla celou populaci. Spolu s těmito změnami dochází i ke změnám v chování spotřebitelů. Tato práce je zaměřena na trendy a změny ve spotřebitelském chování české populace při nákupu zboží denní spotřeby. Práce nejprve definuje základní …víceAbstract:
In recent years, the inhabitants of the Czech Republic have been dealing with extensive changes associated with the increase in technology or the recent Covid-19 pandemic, which affected the entire population. Along with these changes, there are also changes in consumer behaviour. This thesis is focused on trends and changes in the consumer behaviour of the Czech population when purchasing goods for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ypm3q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2023
- Vedoucí: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Markéta Novotná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Projektový management
Práce na příbuzné téma
-
Sustainable consumption
Anastasia Kuznetsova -
Developing wine consumption behavior models by young Czech consumers.
Gerardo Pacheco Carrillo -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner -
The Effect of Electricity Prices on Consumption Patterns in the Czech Republic
Anara Amangaliyeva -
Food and beverage consumption trends following KOLs: an explosive phenomenon in Vietnam
Chi Mai Nguyen -
Intercultural Contextual Differences of Wine Consumption
Michaela Stöckerová -
Doporučení spotřebitelům pro šetrné nakupování zboží denní spotřeby
Lukáš Lisec -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero