Podnikání v mezinárodním prostředí - CineStar – Margarita Shestakova
Margarita Shestakova
Master's thesis
Podnikání v mezinárodním prostředí - CineStar
Business in an international ambient- CineStar
Anotácia:
Tato diplomová práce je věnována velice důležitému a aktuálnímu tématu současné doby, jedná se o vstup zahraniční firmy na ruský trh. Práce je rozdělena do dvou částí. V části první se autorka věnuje teoretickému přístupu k problematice. Ve druhé části je pozornost věnována aktivitám společnosti CineStar na českém trhu. V předposlední kapitole se autorka již věnovala volbě vstupu na trh, jednalo se …viacAbstract:
This thesis is dedicated to currently a very important and topical theme; it is an entering of foreign company into the Russian market. The work is divided into two parts. In the first, the author deals with the theoretical approach to the issue. In the second part of the work the author describes activities of CineStar on the Czech market. After that the author is explaining the choice of market entry …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedúci: Ladislav Tyll
- Oponent: Andrei Semianiaka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31024
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Marketingový výzkum na trhu bezlaktózových potravin
Vadim Chechelnytskyi