Hédonistická nebo prestižní spotřeba? – Bc. Kateryna Oliynyk
Bc. Kateryna Oliynyk
Bakalářská práce
Hédonistická nebo prestižní spotřeba?
Hedonistic Consumption or Prestigious?
Anotace:
Tato bakalářská práce se v teoretické části věnuje postmoderní společnosti a fenoménu hyperkonzumenství. Pozornost je zaměřena především na vysvětlení pojetí prestižní spotřeby a fenoménu hédonistického životního stylu. Pomocí výzkumné sondy v praktické části sleduji motivace spotřebního chování na Ukrajině a ve Francii. K tématu demonstrativní spotřeby se snažím nahlížet z interkulturního hlediska …víceAbstract:
This thesis focuses on postmodern society and the fact of overconsumption in it. In it’s theoretical part the attention in focused on the explanation of the phenomenon of hedonistic lifestyle and concept of prestigious consumption. With the research in the practical part of thesis, which is based on the theoretical concepts, the motivation of consumption in Ukraine and France is observed. The subject …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uu5pa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací
Jan Bors -
Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu
Jan Vála -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Beata Jarcovjáková -
Nová náboženská hnutí z perspektivy soudobé marketingové komunikace
Marek Adamík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Petra Sobotková