Bc. Kateryna Oliynyk
Bachelor's thesis
Hédonistická nebo prestižní spotřeba?
Hedonistic Consumption or Prestigious?
Abstract:
Tato bakalářská práce se v teoretické části věnuje postmoderní společnosti a fenoménu hyperkonzumenství. Pozornost je zaměřena především na vysvětlení pojetí prestižní spotřeby a fenoménu hédonistického životního stylu. Pomocí výzkumné sondy v praktické části sleduji motivace spotřebního chování na Ukrajině a ve Francii. K tématu demonstrativní spotřeby se snažím nahlížet z interkulturního hlediska …moreAbstract:
This thesis focuses on postmodern society and the fact of overconsumption in it. In it’s theoretical part the attention in focused on the explanation of the phenomenon of hedonistic lifestyle and concept of prestigious consumption. With the research in the practical part of thesis, which is based on the theoretical concepts, the motivation of consumption in Ukraine and France is observed. The subject …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uu5pa/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2013
- Supervisor: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací
Jan Bors -
Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu
Jan Vála -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Beata Jarcovjáková -
Nová náboženská hnutí z perspektivy soudobé marketingové komunikace
Marek Adamík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Petra Sobotková