The Impact of Coopetition on Business Value Creation: Amazon Experience – Aghakhan Baghirli
Aghakhan Baghirli
Diplomová práce
The Impact of Coopetition on Business Value Creation: Amazon Experience
Vliv spolupráce na vytváření obchodní hodnoty: Amazon zkušenosti
Anotace:
Tato práce se zabývá případovou studií zkušeností společnosti Amazon, kterou lze bez ohledu na vzniklé výzvy prezentovat jako úspěšný příklad přijetí obchodního modelu spolupráce. Únik znalostí, napětí a oportunistické chování jsou některé z nich vyvolané procesem spolupráce. High-tech sektor je příkladem, kde je tento kontext především vhodný, a přesto je zamýšlen jako komplexní fenomén pro řízení …víceAbstract:
This thesis addresses the single-case study on Amazon company experience, which can be presented as a successful example of coopetition business model adoption, while notwithstanding the arisen challenges. Knowledge leakage, tension, and opportunistic behavior are some of them triggered by the coopetition process. High-tech sector is an example where this context is mainly suitable, and yet meant to …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85881
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Květa Olšanová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85881
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Orientace na zákazníka z pohledu systémové dynamiky v rámci Vodafone CZ, a.s.
David Sedláček -
Zahraniční odbyt výrobků pro stavební trh - orientace na klíčové zákazníky
Mojmír Nejezchleb -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík -
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
Ondřej Novotný -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler