The Impact of Coopetition on Business Value Creation: Amazon Experience – Aghakhan Baghirli
Aghakhan Baghirli
Master's thesis
The Impact of Coopetition on Business Value Creation: Amazon Experience
Vliv spolupráce na vytváření obchodní hodnoty: Amazon zkušenosti
Abstract:
Tato práce se zabývá případovou studií zkušeností společnosti Amazon, kterou lze bez ohledu na vzniklé výzvy prezentovat jako úspěšný příklad přijetí obchodního modelu spolupráce. Únik znalostí, napětí a oportunistické chování jsou některé z nich vyvolané procesem spolupráce. High-tech sektor je příkladem, kde je tento kontext především vhodný, a přesto je zamýšlen jako komplexní fenomén pro řízení …moreAbstract:
This thesis addresses the single-case study on Amazon company experience, which can be presented as a successful example of coopetition business model adoption, while notwithstanding the arisen challenges. Knowledge leakage, tension, and opportunistic behavior are some of them triggered by the coopetition process. High-tech sector is an example where this context is mainly suitable, and yet meant to …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85881
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2023
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Květa Olšanová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85881
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík -
Orientace na zákazníka z pohledu systémové dynamiky v rámci Vodafone CZ, a.s.
David Sedláček -
Zahraniční odbyt výrobků pro stavební trh - orientace na klíčové zákazníky
Mojmír Nejezchleb -
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
Ondřej Novotný -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler