Means of attracting the reader's attention used in the online headlines of the British serious vs. tabloid newspaper – Aneta KŘEČKOVÁ
Aneta KŘEČKOVÁ
Bachelor's thesis
Means of attracting the reader's attention used in the online headlines of the British serious vs. tabloid newspaper
Means of attracting the reader's attention used in the online headlines of the British serious vs. tabloid newspaper
Abstract:
The main objective of this bachelor thesis is to analyse and identify the typical language means used in online news headlines by which journalists try to attract the attention of readers. The analysis is performed on the basis of a corpus composed of articles and their headlines of serious (The Independent, The Guardian) and tabloid (Daily Mail, The Sun) online newspapers published in April 2021 in …viacAbstract:
Tato bakalářská práce si klade za cíl analýzu a identifikaci typických jazykových prostředků používaných v online titulcích zpráv, kterými se novináři snaží upoutat pozornost čtenářů. Analýza je provedena na základě korpusu složeného z článků a jejich titulků seriózních (The Independent, The Guardian) a bulvárních (Daily Mail, The Sun) online novin publikovaných v dubnu 2021 v sekci Online News a odhaluje …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lenka Kopečková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘEČKOVÁ, Aneta. \textit{Means of attracting the reader's attention used in the online headlines of the British serious vs. tabloid newspaper}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Ostravská univerzita, Faculty of Arts. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/rz54y0/.
Jak správně citovat práci
KŘEČKOVÁ, Aneta. Means of attracting the reader's attention used in the online headlines of the British serious vs. tabloid newspaper. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
English Philology / English Language in professional communication
Práce na příbuzné téma
-
O české filmové titulky. Mediální reflexe „filmových kraválů (22.-27. září 1930)
Petra Sedláčková -
NOVINOVÉ TITULKY Z HLEDISKA GENDERU
Kateřina Hájková -
Relevance titulků vzhledem k článkům v MF Dnes a iDnes.cz: obsahová analýza
Marek Janoš -
Doping na Olympijských hrách - obraz ruských sportovců v britském tisku
Marta Ramešová -
Jazyková analýza titulků vybraných online periodik
Šarlota ŠPUNDOVÁ -
Headlines in British Online Tabloids: Syntactic and Lexical Analysis
Aneta Matějíčková -
FFF tisk s různými typy filamentů
Jáchym Hammer -
3D tisk ve zdravotnictví
Petr Rys