Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Polska – Hana Kuncířová
Hana Kuncířová
Bachelor's thesis
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Polska
Entrepreneurial environment, business custom and cultural specifics of the Poland
Anotácia:
Práce charakterizuje sektory polské ekonomiky, shrnuje poznatky z obchodního a podnikatelského prostředí Polska a analyzuje diplomatické, politické, investiční a obchodní česko-polské vztahy. Podrobněji se věnuje specifikům obchodního jednání a popisuje důležité rozdíly mezi českou a polskou kulturou.Abstract:
This thesis describes partikular segments of polish economy, summarizes facts about business and entrepreneurial environment of this country and analyses diplomatic, political, investment and business czech-polish relationships. It covers questions about business custom in details and defines differences between czech anf polish culture.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2009
- Vedúci: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Karel Dedek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16022
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Česko-polské obchodní vztahy perspektivou teorie semiglobalizace
Petr Lůžek -
Česko-polská obchodní komora a její aktivity v oblasti zahraničního obchodu
Irena Vacková -
Česko- poľská obchodná spolupráca s prihliadnutím ku kultúrnym odlišnostiam
Kamila Ambrošová -
Socially responsible companies dealing with plastic pollution in the oceans
Ilona MRÁZOVÁ -
Communication Misunderstandings and their Impact on Dealing Between Multicultural Companies
Lenka BĚLAŠKOVÁ -
Kulturni aspekty obchodniho jednani
Kateřina Hrušková