Strategie vytváření vztahů se zákazníkem a jeho upevňování – Bc. Václav Houdek
Bc. Václav Houdek
Master's thesis
Strategie vytváření vztahů se zákazníkem a jeho upevňování
The strategy of relationship with the customer and its consolidation
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku aplikace systému CRM ve strategii vytváření dlouhodobých kvalitních vztahů se zákazníky a upevňování těchto vztahů. Cílem práce je popsat současný stav CRM v reálné společnosti na podkladě znalosti teoretických východisek a analytických možností marketingových nástrojů. A na základě údajů zjištěných z analýzy současného stavu jsou navrženy změny a doporučení …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on the application of CRM strategy of creating long-term quality relationships with customers and strengthening these relations. The aim is to describe the current state of CRM in real society based on knowledge of the theoretical background and analysis capabilities of marketing tools. And based on the data obtained from the analysis of the current status of the proposed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u89gf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch
Zuzana Benešová