Tvorba webové aplikace pro podporu rozvoje informatického myšlení – Bc. Vlastislav NOVÁK
Bc. Vlastislav NOVÁK
Master's thesis
Tvorba webové aplikace pro podporu rozvoje informatického myšlení
Development of web application to support the development of computational thinking
Anotácia:
Práce se zabývá tvorbou výukové webové aplikace pro účastníky počítačových kurzů v rámci volnočasových aktivit. Úkolem aplikace je rozvoj informatického myšlení osvojením si základních algoritmů a jejich konstrukcí, reprezentovaných programovacím jazykem Python. Teoretická část představuje termín informatické myšlení a hodnotí existující výukové aplikace zaměřené na algoritmizaci a výuku programování …viacAbstract:
The aim of the theses is to create educational web application for IT courses within leisure activities. Target of the application is development of computational thinking by adopting basic algorithms and their design, represented by the programming language Python. The theoretical section introduces the term computational thinking and evaluates existing educational applications in field of algorithms …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Tomáš Dragon
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁK, Vlastislav. Tvorba webové aplikace pro podporu rozvoje informatického myšlení. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Education / Free-time activities management
Práce na příbuzné téma
-
Podpora rozvoje informatického myšlení prostřednictvím webu
Eva TOMÁŠKOVÁ -
Rozvoj informatického myšlení s využitím on-line aplikací a experimentální ověření přínosů takto koncipované výuky
Tomáš DRAGON -
Systém pro vytváření elektronických učebnic zaměřených na rozvoj informatického myšlení pomocí robotů.
Dominik FROLÍK -
JavaScript jako nástroj pro výuku algoritmizace a programování na 2. stupni ZŠ
František PEIKER -
Aplikace algoritmů pomocí robotů
Adéla HRUŠKOVÁ -
Software pro podporu výuky algoritmizace a programování
Veronika VAŠINOVÁ -
Vývoj interaktivní webové aplikace pro podporu výuky informatických předmětů na 2. stupni ZŠ
Libor JURČA -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Názov
Vložil
Vložené
Práva