Specifika kompozičního myšlení v současn é estonské hudbě – Jan Dřízal
Jan Dřízal
Bachelor's thesis
Specifika kompozičního myšlení v současn é estonské hudbě
Specifics of Compositional Thinking in Contemporary Estonian Music
Anotácia:
Bakalářská práce Specifika kompozičního myšlení v současné estonské hudbě siklade za cíl pokrýt informační mezeru na poli estonských kulturních reálií v rámciČeské republiky, přičemž se zaměřuje na pojmenovávání obecných rysůjednotlivých kompozičních estetik posledních pěti dekád. V prvním oddílu se textsoustředí na kulturně-historické aspekty estonského území, včetně jazykových,etnických a folklorních …viacAbstract:
Bachelor thesis Specifics compositional thinking in contemporary Estonian musicaims to cover the information gap in the field of Estonian cultural sites within theCzech Republic, focusing on naming the general characteristics of the individualcompositional aesthetics last five decades. In the first section, the text focuseson the cultural and historical aspects of Estonian territory, including linguistic …viacKľúčové slová
hudbaKľúčové slová
novodobé kompoziční směryKľúčové slová
EstonskoKľúčové slová
estonská hudbaKľúčové slová
soudobá hudbaKľúčové slová
hudební kompoziceObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2015
- Vedúci: Hanuš BARTOŇ
- Oponent: Jan DUŠEK
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 7. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBachelor programme / odbor:
Hudební umění / Skladba
Práce na příbuzné téma
-
Ligetiho kompoziční techniky jako inspirační zdroj pro vlastní kompoziční práci se zřetelem ke klavírní tvorbě
Soňa Vetchá -
Deterministický kompoziční přístup a jeho vliv na skladatelovo myšlení
Petr Hora -
Integrace jazzových prvků ve vlastní kompoziční práci - jako doplňková písemná práce
Kateřina Horká -
Radioaktivní prostředí jako možný zdroj inspirace kompoziční tvorby
Eliška Cílková -
Nové směry hudby 20. stol. ve vztahu k d obovému výtvarnému umění
Štěpán Drtina -
Otevřená kompoziční tvorba neomezené možnosti inspirace za pomoci p očítače
Jiří Kadeřábek -
Hudba v dokumentu, dokument v hudbě
Tereza Bulisová -
Křesťanská soudobá populární hudba v anglicky mluvících zemích
Miriam Kuklínková