Využití interaktivní tabule při rozvoji čtenářských dovedností na 1. stupni základní školy – Kateřina KOBYLKOVÁ
Kateřina KOBYLKOVÁ
Diplomová práce
Využití interaktivní tabule při rozvoji čtenářských dovedností na 1. stupni základní školy
The use of interactive whiteboards in the development of reading skills at the 1st grade of primary schools
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití interaktivní tabule při rozvíjení čtenářských dovedností žáků na 1. stupni základní školy. Cílem práce je tvorba praktických námětu pro rozvoj čtenářských dovedností s využitím interaktivní tabule. Za tímto účelem jsou nejprve zkoumány teoretické oblasti čtenářská gramotnost, čtenář mladšího školního věku, čtenářské dovednosti, čtení s porozuměním a možnosti interaktivní …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the use of interactive whiteboards in the development of pupil´s reading skills at the 1st grade of primary schools. The aim of the thesis is the creation of practical topics for development of reading skills with using interactive whiteboards. For this reason, the first explored teoretical areas are reading literacy, primary school age reader, reading skills, reading …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zveřejnit od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dana Cibáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOBYLKOVÁ, Kateřina. \textit{Využití interaktivní tabule při rozvoji čtenářských dovedností na 1. stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/rzjnb5/.
Jak správně citovat práci
KOBYLKOVÁ, Kateřina. Využití interaktivní tabule při rozvoji čtenářských dovedností na 1. stupni základní školy. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Změny v dovednosti řešit matematické úlohy v závislosti na rozvíjení dovednosti formulovat úlohy
Vendula KVAPILOVÁ -
Využití tvořivých metod rozvíjejících čtenářské dovednosti ve výuce u žáků ZŠ
Michaela Velová -
Čtenářské dovednosti žákyně s těžkou sluchovou vadou
Pavla Smolová -
Čtenářské dovednosti u žáků s ADHD na ZŠ
Iveta DAŇKOVÁ -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ
Erika Bartíková -
Role rodiny v rozvoji čtenářské dovednosti
Magdaléna VOLFOVÁ ŽÁKOVÁ -
Vliv metody výuky čtení na čtenářské dovednosti žáků 1. stupně ZŠ
Ivana HOŘÍNKOVÁ -
Čtenářské dovednosti a jejich rozvoj
Dáša Fišerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva