Bc. Kryštof Kolomazník

Master's thesis

Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku

Customer satisfaction and business performance
Abstract:
Předmětem diplomové práce je zkoumání spokojenosti zákazníka, finanční výkonnosti podniku a vzájemného vztahu mezi nimi. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnuji literární rešerši, kde jsem popsal, kdo je to zákazník, co je to spokojenost zákazníka, jaké faktory ovlivňují zákazníkovu spokojenost a jak lze spokojenost měřit. Dále jsem se také věnoval výkonností …more
Abstract:
The goal of the diploma thesis is to examine customer satisfation, business performance and the connection between them. The diploma thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, I deal with a literature research, where I described, who the customer is, what customer satisfation is, what factors affect customer satisfation and how satisfation can be measured …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. David Schüller, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta