Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku – Bc. Kryštof Kolomazník
Bc. Kryštof Kolomazník
Master's thesis
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Customer satisfaction and business performance
Abstract:
Předmětem diplomové práce je zkoumání spokojenosti zákazníka, finanční výkonnosti podniku a vzájemného vztahu mezi nimi. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnuji literární rešerši, kde jsem popsal, kdo je to zákazník, co je to spokojenost zákazníka, jaké faktory ovlivňují zákazníkovu spokojenost a jak lze spokojenost měřit. Dále jsem se také věnoval výkonností …moreAbstract:
The goal of the diploma thesis is to examine customer satisfation, business performance and the connection between them. The diploma thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, I deal with a literature research, where I described, who the customer is, what customer satisfation is, what factors affect customer satisfation and how satisfation can be measured …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/p49em/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Reader: Ing. David Schüller, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Zavedení nového modelu sledování spokojenosti zákazníků
Lenka Manderlová -
Tvorba systému hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Gabriela Bolíková -
Analýza spokojenosti zákazníků v IT internetovém obchodě
Milan Mejzr -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Adam Kajan -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova