Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku – Bc. Kryštof Kolomazník
Bc. Kryštof Kolomazník
Diplomová práce
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Customer satisfaction and business performance
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zkoumání spokojenosti zákazníka, finanční výkonnosti podniku a vzájemného vztahu mezi nimi. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnuji literární rešerši, kde jsem popsal, kdo je to zákazník, co je to spokojenost zákazníka, jaké faktory ovlivňují zákazníkovu spokojenost a jak lze spokojenost měřit. Dále jsem se také věnoval výkonností …víceAbstract:
The goal of the diploma thesis is to examine customer satisfation, business performance and the connection between them. The diploma thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, I deal with a literature research, where I described, who the customer is, what customer satisfation is, what factors affect customer satisfation and how satisfation can be measured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p49em/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. David Schüller, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zavedení nového modelu sledování spokojenosti zákazníků
Lenka Manderlová -
Tvorba systému hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Gabriela Bolíková -
Analýza spokojenosti zákazníků v IT internetovém obchodě
Milan Mejzr -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Adam Kajan -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova