Budování značky e-shopu na českém trhu – Bc. Daniel Šikling
Bc. Daniel Šikling
Master's thesis
Budování značky e-shopu na českém trhu
Building an ecommerce brand on Czech market
Anotácia:
Diplomová práce „Budování značky e-shopu na českém trhu“ je zaměřena na aplikaci nástrojů a analýz sloužících k budování značky na příkladu konkrétního e-shopu. Práce je rozdělena na část teoretických východisek, praktickou část a návrhovou část. V teoretických východiscích jsou objasněny pojmy pojící se k budování značky a objasněny analýzy, které se dále aplikují v praktické části. Praktická část …viacAbstract:
The diploma thesis "Building an e-commerce brand on the Czech market" focuses on applying tools and analyses used to build a brand on the example of a specific e-shop. The work is divided into a part of theoretical background, a practical part, and a design part. The part of theoretical background clarifies the concepts associated with building a brand and clarifies the analyzes, which are further …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální identita sportovní značky
Adam Bůžek -
Image a identita značky
Klára Lukavská -
Identita a image značky Dermacol na českém trhu
Barbora Chládková -
Osobní vizuální identita a její praktická aplikace v oblasti fitness
Daniel Reizenthaler -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Brand Building through Podcasts
Azaliya Amanzholova