Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit – Markéta Krásová
Markéta Krásová
Bakalářská práce
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
The destination management and marketing usage of regional products and local specialities
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem prezentace regionálních produktů, místních specialit v turistické oblasti Hradecko v rámci destinačního managementu a marketingu této oblasti. Zacíleno je především na propagaci v turistických informačních a informačních centrech v turistické oblasti Hradecko. Hlavní cílem práce je představit regionální produkty a místní speciality, které jsou s oblastí spojené …víceAbstract:
This bachelors deals with the topic of presenting regional products, local specialties in the touristic region Hradecko within the destination management and the marketing of this region. It is mainly aimed at propagation in information centers in the touristic region of Hradecko. The main goal of the thesis is to introduce regional products and local specialties that are connected to the region. Included …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9546
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Michal Trousil, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Alexandr Gregar, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁSOVÁ, Markéta. \textit{Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/rzq4vc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management jako nástroj regionální politiky cestovního ruchu
Andrea Holešinská -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Iveta Romančáková -
Destinační management a marketingové využití regionálních produktů a místních specialit
Tereza Stejskalová -
Destinační management v rozvoji cestovního ruchu v Mikroregionu Holešovsko
Tereza Rušikvasová -
Destinační management a jeho ekonomický kontext
Kateřina Kotíková -
Destinační management a jeho socio-kulturní kontext
Tereza Brychtová -
Destinační management - spolupráce aktérů cestovního ruchu v Kutné Hoře
Petr Zbraněk -
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl
Název
Vložil
Vloženo
Práva