Retro značky v současnosti a jejich potenciál na trhu – Bc. Žaneta Churavá
Bc. Žaneta Churavá
Master's thesis
Retro značky v současnosti a jejich potenciál na trhu
Today’s retro brands market potential
Anotácia:
Diplomová práce Retro značky v současnosti a jejich potenciál na trhu se zabývá trendem návratu českých retro značek se zaměřením na objasnění pozadí jejich úspěšného znovuobnovení. V teoretické části práce je definován pojem retro značka a vyložen pojem retro marketing. Retro trend je zasazen do širšího kontextu sociálně-kulturních a psychologických aspektů jeho obliby mezi spotřebiteli. Otázkou je …viacAbstract:
This thesis focuses on Czech Retro Brands and the trend of their comeback on the market. It also deals with the clarification on their successful restoration. The term Retro is defined in the theoretical part of the thesis, so as the term Retro Marketing. Retro trend is contextualized in socio-cultural and psychological aspects of its popularity among customers. The question is, how much are customers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x9f0z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Retro marketing a vliv nostalgie na chování spotřebitele
Barbora Kubešová -
Faktory působení retro marketingu na spotřební chování
Michaela Laifrová -
Možnosti využití retro marketingu v marketingové komunikaci v České republice
Jan Chrt -
Působení retro marketingu na mladé spotřebitele
Alica Porubcová -
Možnosti retro marketingu z hlediska rozvoje značky
Oliver Procházka -
Generation Y & Retro Marketing
Fiona Laura Ode Anziutti -
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Soňa Balážová -
Vnímání českých retro značek dle věkové struktury zákazníků
Markéta Lipavská