Oldřiška Schwubová

Bakalářská práce

Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele

Marketing on social networks and its effect on users
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online marketingem a jeho vlivem na uživatele. Cílem této bakalářské práce je představit, co je to marketing na sociálních sítích a analyzovat a zhodnotit vliv marketingu na sociálních sítích na uživatele. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je popsán online marketing a jeho nástroje, vybrané sociální sítě, marketing na sociálních sítích a marketing …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with online marketing and its effect on users. The aim of this Bachelor thesis is to present what marketing is on social networks and to analyse and evaluate the effect of marketing on social networks on users. The work consists of a theoretical and practical part. The theoretical section describes online marketing and its tools, selected social networks, social media marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2023
  • Vedoucí: Vilém Sklenák
  • Oponent: Stanislav Vojíř

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90924