Analýza marketingové komunikace klubů 1. Gambrinus ligy – Simon Restel
Simon Restel
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace klubů 1. Gambrinus ligy
Marketing Communication Analysis of 1. Gambrinus Liga Clubs
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace klubů 1. Gambrinus ligy a vyvozením návrhů a doporučení pro řešení identifikovaných nedostatků. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy z oblastí zdrojů financování a sportovního marketingu sportovních organizací. Praktická část obsahuje analýzy vnějšího prostředí, základních zdrojů financování a marketingové komunikace …víceAbstract:
This thesis deals with analysis of marketing communication of 1. Gambrinus liga clubs and subscribes recommendations as solution for identified deficiencies. In the theoretical part the basic terms from financial resources and sport marketing are defined. Practical part includes analysis of external environment, main financial resources and marketing communication of specific clubs of 1. Gambrinus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96909
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Irena Durdová
- Oponent: Lenka Švajdová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Řešení obranných standardních situací týmů 1. Gambrinus ligy podzimní části ročníku 2007 / 2008
Roman Smutný