3D vizualizace centra Zlína na přelomu 19. a 20. století – Iva DORAZÍNOVÁ
Iva DORAZÍNOVÁ
Bakalářská práce
3D vizualizace centra Zlína na přelomu 19. a 20. století
The 3D Visualization of Zlín Center at the Turn of the 19th and 20th Century
Anotace:
Cílem této práce bylo provést 3D vizualizaci centra Zlína na přelomu 19. a 20. století. První fáze představovala nalezení a prostudování co nejvíce materiálů o Zlíně v uvedeném období v knihovně Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a ve Státním archívu Zlín - Klečůvka. Pozornost byla zaměřena zejména na katastrální mapy, indikační skici, dobové fotografie apod. Na základě těchto informací byl vytvořen komplexní …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis was execute 3D visualization of Zlin center at the turn of 19th and 20th century. The firt part was about finding and studying the most materials of Zlin in University of Thomas Bata library and the Klecuvka State archive in the period. Attention was focused particularly on cadastral maps, indicative sketches, historical photos, etc. Based on the information was created …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2012
Zveřejnit od: 4. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DORAZÍNOVÁ, Iva. 3D vizualizace centra Zlína na přelomu 19. a 20. století. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie
Práce na příbuzné téma
-
Modelování a animace v Blenderu
Oldřich Koubek -
Modelování a skriptování v prostředí programu Blender
Karel Štětkář -
Možnosti 3D animace budov
Ondřej ŠROM -
Využití grafického editoru GIMP ve výtvarné výchově
Tereza Hrdličková -
Porovnání grafických editorů Adobe Photoshop a GIMP
Patrik Hácha -
Porovnání grafických programů Adobe Photoshop a GIMP
Jakub VESELÝ -
Výuka základních a pokročilých technik tvorby grafických návrhů v programu Gimp
Vojtěch Vlkovský -
GIMP - tvorba výukových materiálů pro ZŠ
Anna MATĚJKOVÁ