Proces začlenění vodícího psa do života osoby se zrakovým postižením – Veronika ČMIELOVÁ
Veronika ČMIELOVÁ
Bachelor's thesis
Proces začlenění vodícího psa do života osoby se zrakovým postižením
The Process of Including a Guide Dog into the Lives of People with Severe Visual Impairments or Blindness.
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je zjistit jak probíhá proces začlenění vodícího psa do života osoby se zrakovým postižením, jak dlouho tento proces trvá, co vše obnáší a jaké se vněm nachází odlišnosti z pohledu různých osob. Tato práce se skládá z teoretické části, která se dělí do tří kapitol. První kapitola vymezuje základní pojem zrakové postižení, rozděluje toto postižení do několika skupin a popisuje …viacAbstract:
The aim of my bachelor's thesis is to find out how the process of including the guide dog into the life of a person with visual impairments works, how long the whole process takes, what it all entails, and what differences there are in terms of different people. This thesis consists of a theoretical section, which is divided into three chapters. The first chapter defines the basic concept of visual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČMIELOVÁ, Veronika. Proces začlenění vodícího psa do života osoby se zrakovým postižením. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání osob se zrakovým znevýhodněním v mladším školním věku
Hana Kozlerová -
Retrospektivní zhodnocení zkušeností se vzděláváním v rámci školského systému z pohledu dospělých osob se zrakovým postižením
Radek HUŠTAN -
Komunitní plánování sociálních služeb a opatření se zaměřením na optimalizaci sociálního začlenění osob se zrakovým postižením
Eliška KUBEŠOVÁ -
Kompetence sociálních pracovníků v souvislosti s agendou příspěvku na zvláštní pomůcku se zaměřením na kompenzační pomůcky pro osoby se zrakovým postižením
Veronika ZEMANOVÁ -
Resocializace osob se získaným zrakovým postižením
Eva Čapková -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Komunikační bariéry u dospělých osob se zrakovým postižením
Terezie Tomášková -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová