Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu – Bc. Soňa Dudrová
Bc. Soňa Dudrová
Diplomová práce
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Strategy of a company in the e-business field
Abstract:
The Diploma thesis entitled „Strategy of a Company in the E-business Field“ deals with the strategic management in the field of e-business. The objective of this thesis is to propose a strategy for further development of the company Quba Ltd. by implementing complex analysis. The beginning of my thesis is devoted to the digital age, information society and e-business issues. In the next section, strategic …víceAbstract:
Diplomová práce s názvem „Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu“ se zabývá strategickým řízením v oblasti e-businessu. Cílem této práce je návrh strategie pro další rozvoj podniku Quba s.r.o. na základě provedení komplexné analýzy. Začátek práce je věnován digitální éře, informační společnosti a problematice e-business. V další části je popsáno strategické řízení, strategické plánování …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p6hjb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Ing. Jan Žák
- Oponent: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Information ethics codexes from the perspective of selected information philosophy approaches
Tomáš Zajda -
Strategické řízení podniků v oboru stavebnictví
Daniela Mořkovská -
Strategické řízení podniků v oboru stavebnictví
Petr Horáček -
Strategické řízení podniků v oboru stavebnictví
Pavel Brýl -
Strategické řízení podniků v oboru stavebnictví
Michal Wit Pospíšil -
Situační analýza malé průmyslové firmy
Pavlína Sehnalová -
Analýza konkurence konkrétního podniku
Zdeněk Valihrach -
Vytvoření efektivního marketingového plánu ve stavebnictví
Pavel Kovář