Bc. Renata LIŠKAŘOVÁ

Master's thesis

Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací

Strategy of CRM Use from the Perspective of Marketing Communications
Abstract:
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití koncepce CRM (Customer Relationship Management) při definování strategie marketingové komunikace. CRM je chápán jako filosofie podniku, jejíž uplatňování vede ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Pro formulování a efektivní realizaci komunikační strategie je klíčová identifikace a udržení hodnotných skupin zákazníků. Hodnotový přístup k marketingové komunikaci …more
Abstract:
The thesis looks into possibilities of using the concept of CRM (Customer Relationship Management) in definition of a marketing communication strategy. CRM is seen as a busi-ness philosophy, whose application leads to an increase in its competitiveness. For the formulation and effective implementation of the communication strategy is a key matter to identify and maintain valuable customer groups. An …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2012
Accessible from:: 17. 9. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LIŠKAŘOVÁ, Renata. Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe