Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací – Bc. Renata LIŠKAŘOVÁ
Bc. Renata LIŠKAŘOVÁ
Master's thesis
Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací
Strategy of CRM Use from the Perspective of Marketing Communications
Abstract:
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití koncepce CRM (Customer Relationship Management) při definování strategie marketingové komunikace. CRM je chápán jako filosofie podniku, jejíž uplatňování vede ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Pro formulování a efektivní realizaci komunikační strategie je klíčová identifikace a udržení hodnotných skupin zákazníků. Hodnotový přístup k marketingové komunikaci …moreAbstract:
The thesis looks into possibilities of using the concept of CRM (Customer Relationship Management) in definition of a marketing communication strategy. CRM is seen as a busi-ness philosophy, whose application leads to an increase in its competitiveness. For the formulation and effective implementation of the communication strategy is a key matter to identify and maintain valuable customer groups. An …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2012
Accessible from:: 17. 9. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LIŠKAŘOVÁ, Renata. \textit{Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/s09mu8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LIŠKAŘOVÁ, Renata. Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Martina Danielová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Miroslava Bicková -
Řízení vztahů se zákazníky České spořitelny
Petr Pavlas -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský