Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací – Bc. Renata LIŠKAŘOVÁ
Bc. Renata LIŠKAŘOVÁ
Diplomová práce
Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací
Strategy of CRM Use from the Perspective of Marketing Communications
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití koncepce CRM (Customer Relationship Management) při definování strategie marketingové komunikace. CRM je chápán jako filosofie podniku, jejíž uplatňování vede ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Pro formulování a efektivní realizaci komunikační strategie je klíčová identifikace a udržení hodnotných skupin zákazníků. Hodnotový přístup k marketingové komunikaci …víceAbstract:
The thesis looks into possibilities of using the concept of CRM (Customer Relationship Management) in definition of a marketing communication strategy. CRM is seen as a busi-ness philosophy, whose application leads to an increase in its competitiveness. For the formulation and effective implementation of the communication strategy is a key matter to identify and maintain valuable customer groups. An …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zveřejnit od: 17. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIŠKAŘOVÁ, Renata. Strategie využití CRM z hlediska marketingových komunikací. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Martina Danielová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Miroslava Bicková -
Řízení vztahů se zákazníky České spořitelny
Petr Pavlas -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský