Komunikace Východočeského divadla Pardubice ke studentům Univerzity Pardubice – Eliška Randusová
Eliška Randusová
Bakalářská práce
Komunikace Východočeského divadla Pardubice ke studentům Univerzity Pardubice
Comminucation of Východočeské divadlo Pardubice to Students of University of Pardubice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá fungováním marketingu v kulturním prostředí s konkrétním zaměřením na divadlo. První část práce vymezuje teoretické poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu a divadla. Praktická část je nejprve zaměřena na charakteristiku konkrétní instituce - Východočeské divadlo Pardubice. Poté se zabývá zpracováním výsledků dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu slouží pro návrh …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the function of marketing in the cultural system with a par-ticular focus on theatre. The first part of the thesis defines theoretical knowledge from marketing, marketing mix, and theatre. At first, the practical part of the thesis is focusing on a charakteristic of Východočeské divadlo Pardubice. The second part is focusing on a processing of the questionaire results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RANDUSOVÁ, Eliška. \textit{Komunikace Východočeského divadla Pardubice ke studentům Univerzity Pardubice}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/s0a2li/.
Jak správně citovat práci
Randusová, Eliška. Komunikace Východočeského divadla Pardubice ke studentům Univerzity Pardubice. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Financování městských divadel se zaměřením na Východočeské divadlo Pardubice
Tereza Janečková -
Obraz venkova v současném dramaturgickém plánu Východočeského divadla Pardubice
Marie Kopecká -
Kritická recepce tvorby Východočeského divadla Pardubice v regionálním tisku v 90. letech 20. století
Klára Schäferová -
Kritická recepce tvorby Východočeského divadla Pardubice v regionálním tisku od roku 2000 do současnosti
Veronika Chválová -
Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině
Dominik RUMPÍK -
Dramatizace české literatury v repertoáru Východočeského divadla Pardubice
Veronika Fialová -
Herecká tvorba Jany Štěpánkové ve Východočeském divadle v Pardubicích
Pavel Zavřel -
Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině
Dominik RUMPÍK