Proces spolupráce s makro influencery v oblasti lifestyle – Simona Zelinková
Simona Zelinková
Bakalářská práce
Proces spolupráce s makro influencery v oblasti lifestyle
The Process Of Cooperation With Macro Influencery In The Field Of Lifestyle
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je influencer marketing na sociální síti Instagram se zaměřením na proces spolupráce mezi makro influencerem a jeho klientem. Cílem je analyzovat průběh partnerství a zjistit předpoklady pro náležitou efektivní komunikaci během spolupráce. V teoreticke casti jsou vymezeny zakladni pojmy týkající se influencer marketingu a fungovani Instagramu. Praktická část pojednává …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is influencer marketing on the social network Instagram with a focus on the process of cooperation between the macro influencer and its client. The aim is to analyze the course of the partnership and to find out the preconditions for proper effective communication during the cooperation. The theoretical part defines the basic concepts related to influencer marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zelinková, Simona. Proces spolupráce s makro influencery v oblasti lifestyle. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram
Aneta Klimková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky
Jan Benčík -
Placená spolupráce jako součást influencer marketingu
Barbora Hančlová -
Marketingová komunikace farmy na sociálním médiu Instagram
Petr Lasík -
Lifestyle and Consumer Culture: “Freelance as a new form of lifestyle”
Hanna Nimchuk -
Lifestyle and Consumer Culture
Kristine Sulakadze -
Consumer Trends and Lifestyle
Candittah Wayua Muthoka