Marketingová strategie Městského divadla Brno – Bc. Ludmila Cepáková
Bc. Ludmila Cepáková
Diplomová práce
Marketingová strategie Městského divadla Brno
Marketing strategy of Městské divadlo Brno
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o marketingové strategii Městského divadla Brno, která je jedním z výstupů projektu „Brno jako metropole kultury“, a na kterou dostalo divadlo dotaci ze Společného regionálního operačního programu. V rámci strategie jsou analyzovány nástroje, kterými je možné ještě více zatraktivnit nabídku divadla a přilákat více návštěvníků. Zvláště se práce zabývá specifiky možností …víceAbstract:
This dissertation concerns the marketing strategy of Městské divadlo Brno, which is one of the exits of the „Brno as a metropolis of culture“ project, partly financed also from Corporate regional operation programme. There are mentioned analysis of instruments, which can make offer of the theater more attractive and attract more visitors. The accent is on the posibility to address visitors from Austria …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bkv6c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. Vladimír Žítek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová