Návrh online marketingu pro webovou prezentaci – Jana Komárková
Jana Komárková
Bachelor's thesis
Návrh online marketingu pro webovou prezentaci
Proposal of online marketing for web presentation
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje návrhu online marketingu pro webovou prezentaci. Práce je rozdělena na dvě části. První část se věnuje teorii, kde je čtenářovi přiblížena oblast SEO a oblast PPC reklamy. Součástí praktické části jsou analýzy, které vedou ke spuštění PPC inzerce a sestavení online marketingového plánu využitelného v roce 2019. V závěru práce je zhodnocena navrhnutá strategie a rozebrány …moreAbstract:
This master thesis is focused on proposal of online marketing for web presenta-tion. Thesis is divided to two main parts. First part provides description of main concepts of PPC commercial and SEO. The subsequent part of the thesis deals with the analysis, which leads to begin PPC advertising and creating of online marketing plan for year 2019. Finally, the application is evaluated and discussed its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Oldřich Trenz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Trade management
Theses on a related topic
-
Analýza klíčových slov z hlediska SEO
David Vávra -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
Optimalizace klíčových slov v rámci online marketingu vybrané firmy
Kristina Stamenkovicová -
Analýza klíčových slov v textech Papeže Františka.
Jana PERTLOVÁ -
Implementace metod Search Engine Optimalization a analýza klíčových slov ve vědecko-technických článcích
Ondrej Chudáčik -
Analýza WWW stránek na základě klíčových slov
Petr Doležal -
Nástroj pro identifikaci klíčových slov
Pavel Vrtal -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník