Ing. Michala Žitná

Diplomová práce

New types of media and its influence on the corporate communication.

New types of media and its influence on the corporate communication.
Anotace:
The diploma thesis deals with the topic of new media. The main purpose of the thesis was to identify the influence of new media on corporate communication. The example research object was a large corporation with long-lasting market experience. The thesis consists of the 3 main chapters. The first chapter deals with the theory of new media and corporate communication. The second chapter describes work …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of new media. The main purpose of the thesis was to identify the influence of new media on corporate communication. The example research object was a large corporation with long-lasting market experience. The thesis consists of the 3 main chapters. The first chapter deals with the theory of new media and corporate communication. The second chapter describes work …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication