Magdaléna HLADKÁ

Bachelor's thesis

Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace

-

Tomas Bata as a Pioneer and Innovator of Promotion
Anotácia:
Práce se zabývá inovátorským postojem Tomáše Bati zejména k oblasti propagace a reklamy v období let 1908 - 1932. Sleduje vývoj a nadčasovost jednotlivých součástí propagace Baťo-vých závodů a definuje projevení těchto činností na hospodářském výsledku firmy. Informace pro práci byly získány badatelskou metodikou, výzkumem od stolu a zpracovány pro-střednictvím srovnávací kriteriální analýzy. Výsledek …viac
Abstract:
This work deals with Tomas Bata´s innovative attitude especially in the area of promotion and advertising during the period 1908 ? 1932. It follows the development and timelessness of each part of the Bata factories promotion and it defines the impact of these activities on the economic results of the company. The information for the study was obtained through the research method and desk research …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zverejniť od: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HLADKÁ, Magdaléna. Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications