Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace – Magdaléna HLADKÁ
Magdaléna HLADKÁ
Bachelor's thesis
Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace
-
Tomas Bata as a Pioneer and Innovator of Promotion
Anotácia:
Práce se zabývá inovátorským postojem Tomáše Bati zejména k oblasti propagace a reklamy v období let 1908 - 1932. Sleduje vývoj a nadčasovost jednotlivých součástí propagace Baťo-vých závodů a definuje projevení těchto činností na hospodářském výsledku firmy. Informace pro práci byly získány badatelskou metodikou, výzkumem od stolu a zpracovány pro-střednictvím srovnávací kriteriální analýzy. Výsledek …viacAbstract:
This work deals with Tomas Bata´s innovative attitude especially in the area of promotion and advertising during the period 1908 ? 1932. It follows the development and timelessness of each part of the Bata factories promotion and it defines the impact of these activities on the economic results of the company. The information for the study was obtained through the research method and desk research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zverejniť od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLADKÁ, Magdaléna. Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
Anzhelika Khaustova -
Redesign corporate identity pro Dance Academy Prague
Tomáš PRAŽÁK -
Corporate identity pro školy
Petr Hozák -
Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci
Lenka HOVĚZÁKOVÁ -
Návrh na zlepšení Corporate Identity polygrafické firmy
Anna Vavrušová -
Inovace corporate identity společnosti ZJP, s.r.o.
Eva Janků -
Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu
Lenka Fibichrová -
Projekt Corporate Identity ve vybrané firmě
Andrea Suszková