Marketingový výzkum vybraného produktu – Bc. Sabrina Pilátová
Bc. Sabrina Pilátová
Diplomová práce
Marketingový výzkum vybraného produktu
Marketing research of chosen produkt
Anotace:
Hlavním tématem této diplomové práce je marketingový výzkum, který se zabývá prodejem potravin a dalšího spotřebního zboží přes internet. Výzkum je zaměřený na spokojenost a preference zákazníků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.Teoretická část práce pojednává o významu pojmů „marketing“ a „marketingový výzkum“. Jsou zde podrobně popsány nástroje marketingového výzkumu, možnosti …víceAbstract:
Main theme of this diploma thesis is a marketing research, which deals with online shopping of food and other consumer goods. Research focuses on the satisfaction and the preferences of customers. The thesis is divided into the theoretical and the practical part.Theoretical part of thesis describes terms “marketing” and “marketing research”. Tools of marketing research are described there, as possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Využiti on-line marketingových nástrojů pro internetový obchod
Marek Burkert -
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Markéta Fialová -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Nástroje pro zvýšení zájmu zákazníků o internetový obchod s elektronikou
David Burian -
Aplikace aktuálních trendů online marketingu na internetový obchod
Tomáš Janků -
Návrh nástrojů pro zvýšení zájmu zákazníků o konkrétní internetový obchod
Tereza Svojtková -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM
Název
Vložil
Vloženo
Práva