Specifika jednání s čínskými obchodními partnery – Lucie HŮRKOVÁ
Lucie HŮRKOVÁ
Bakalářská práce
Specifika jednání s čínskými obchodními partnery
Specifics of Negotiation with Chinese Business Partners
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je přehled základních pravidel, která je z pohledu dostupné literatury doporučeno dodržovat při jednání s čínskými obchodními partnery. Na základě kvalitativního šetření je zkoumáno, zda jsou tato pravidla aktuální a dodržovaná v praxi. Práce je doplněna o teoretický základ, který se věnuje obecné charakteristice a fázím obchodního jednání, a rovněž aspektům čínské kultury …víceAbstract:
The thesis presents an overview of basic rules of Chinese business etiquette published in different literature sources. The qualitative survey analyzes whether these basic rules are relevant and up-to-date. The theoretical part also briefly describes general characteristics of a business meeting and presents different aspects of Chinese culture, that influence the Chinese business environment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Kučera
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HŮRKOVÁ, Lucie. Specifika jednání s čínskými obchodními partnery. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Čínská filologie
Práce na příbuzné téma
-
Čínská obchodní etiketa
Dominika Pokorná -
Společenská a obchodní etiketa.
Sabina CERMANOVÁ -
Společenská a obchodní etiketa
Kristina SUROVIKINA -
Obchodní etiketa v interkulturním srovnání se zaměřením na německé jazykové prostředí
Lenka KARTÝSKOVÁ -
ETIKETA OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ V ČESKÉ REPUBLICE A V RUSKÉ FEDERACI
Iryna VEPRYKOVÁ -
Etiketa jako součást firemní kultury a její význam pro vybranou společnost
Valeriia Tiurkina -
Ruská obchodní etiketa
Nadezhda PLYUTENKO -
Jazyková etiketa obchodních rozhovorů
Klára Bílková
Název
Vložil
Vloženo
Práva