Miroslava HERMANOVÁ

Diplomová práce

SROVNÁNÍ TRADIČNÍ VÝUKY HRY NA HOUSLE S VÝUKOU PODLE SUZUKIHO HOUSLOVÉ ŠKOLY.

Confrontation of traditional and Suzuki a school playing of violin
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je srovnání dvou metodik hry na housle. Jedná se o metodiku na běžných základních uměleckých školách a o Suzukiho metodiku. Srovnání jsem prováděla na Soukromé houslové škole v Litomyšli, kde se vyučuje pomocí obou metodik. Diplomová práce je rozdělena do 9 kapitol. V teoretické části diplomové práce jsem se zabývala teoreticky metodikou Suzukiho školy a metodikou na základních …více
Abstract:
The aim of the diploma paper is a comparison of two types of methodology for playing the violin. The compared methodologies are a methodology commonly used at elementary art schools and the Suzuki´s method. The comparison was performed at the Private violin school where both methodologies are used. The diploma paper consists of nine chapters. The theoretical part deals with the theories of the Suzuki …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 12. 2009
  • Vedoucí: doc. PhDr. Petr Ježil, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HERMANOVÁ, Miroslava. SROVNÁNÍ TRADIČNÍ VÝUKY HRY NA HOUSLE S VÝUKOU PODLE SUZUKIHO HOUSLOVÉ ŠKOLY.. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 11. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol