Specifika práce se žáky s dvojí výjimečností: nadání versus ADHD – Barbora KUČOVÁ
Barbora KUČOVÁ
Bachelor's thesis
Specifika práce se žáky s dvojí výjimečností: nadání versus ADHD
Specifics of working with pupils with dual uniqueness: gift versus ADHD
Anotácia:
Cílem této bakalářská práce je zaměřit se na specifika práce se žáky s dvojí výjimečností, u kterých se spojuje syndrom ADHD a nadání. Teoretická část má tři kapitoly, ve kterých jsou podrobně popsány syndrom ADHD, nadání a dvojí výjimečnost. Každá kapitola obsahuje definici, možné příčiny vzniku, typické projevy a popsán je také výchovně vzdělávací proces. Praktická část obsahuje pozorování tří žáků …viacAbstract:
The aim of this bachelor work is focus on the specifics of working with pupils with dual exceptionality, which combines the syndrome of ADHD and gift. The theoretical part has three chapter in which we can found the syndrome of ADHD, gift and dual exceptionality. Each chapter contains a definition, possible causes, typical symptoms and also describes the educational proces. The practical part includes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2010
Zverejniť od: 8. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2010
- Vedúci: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUČOVÁ, Barbora. Specifika práce se žáky s dvojí výjimečností: nadání versus ADHD. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv epilepsie na výchovně vzdělávací proces
Kateřina Jašová -
Výchovně-vzdělávací proces u dvouletého dítěte v mateřské škole
Nikola DANIELOVÁ -
Vojenské lezení jako výchovně vzdělávací proces
Adam JAHN -
Výchovně vzdělávací proces žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy
Kateřina SVOBODOVÁ -
Dysfunkční rodina a její vliv na výchovně vzdělávací proces pubescentních žáků
Lucie BUŠKOVÁ -
Výchovně vzdělávací proces v kontextu vzdělávání žáka se speciálními potřebami
Jana Vlčková -
Vztah mezi učitelem a žákem a jeho vliv na výchovně vzdělávací proces
Monika Veselá -
Vliv násilí v rodině na výchovně vzdělávací proces v podmínkách výchovného ústavu
Lenka Jágriková