Projektová výuka v českém jazyce na 2. stupni ZŠ – Bc. Zuzana Tetorová
Bc. Zuzana Tetorová
Master's thesis
Projektová výuka v českém jazyce na 2. stupni ZŠ
Project-based Learning in Czech Language Lessons in 2nd Grade of Primary Education
Abstract:
Cílem diplomové práce je posoudit možnosti využití projektové výuky v rámci předmětu český jazyk. Za tímto účelem jsou nejprve zkoumána specifika projektové výuky – její charakteristické rysy, způsob její realizace i různé druhy projektů. Dále diplomová práce obsahuje pojednání o cílech a současném pojetí výuky českého jazyka se zaměřením na praktické cíle a slohovou a komunikační výchovu. V praktické …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to consider the potential of project-based learning to be realized usefully in Czech language lessons. For this aim the characteristics of project-based learning are examined – its typical features, the way of its realization and its different types. Next the diploma thesis includes an essay on the aims and contemporary concept of Czech language teaching, concentrating …moreKeywords
projektová výuka rysy projektové výuky druhy projektů fáze projektové výuky 2. stupeň ZŠ cíle výuky českého jazyka RVP ZV komunikačně orientované jazykové vyučování slohová a komunikační výchova project-based learning characteristics of project-based learning types of projects phases of project-based learning 2nd grade of primary education aims of Czech language lessons RVP ZV – a curricular document language lessons aimed at communication development style and communication education
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qv57k/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2012
- Supervisor: doc. PhDr. Jana Marie Tušková, Ph.D.
- Reader: PaedDr. Ivo Martinec, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature
Theses on a related topic
-
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Komparace konceptů výuky literární, slohové a komunikační výchovy v České republice a Velké Británii
Natálie RAČICKÁ -
Využití informačních a komunikačních technologií ve slohové a komunikační výchově
Jiřina DÁŇOVÁ -
Integrovaná výuka českého jazyka a literatury na základě románu P. Soukupové Klub divných dětí
Anna Kovalská -
České státní svátky – Didaktické materiály pro výuku českého jazyka a literatury na druhém stupni základní školy
Hana Rubická -
Nenásilná komunikace v komunikační a slohové výchově na 2. stupni ZŠ
Adam Krejcar -
Komunikační a slohová výchova na málotřídní škole
Kateřina PÍCHOVÁ -
Pražské legendy jako slohové a komunikační téma
Tereza Kolátorová