Problematika reklamy ve farmaceutickém průmyslu – Iva Kadlčíková
Iva Kadlčíková
Bakalářská práce
Problematika reklamy ve farmaceutickém průmyslu
The issue of advertising in the pharmaceutical industry
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku právní regulace reklamy. Teoretická část poskytuje teoretická východiska v oblasti farmaceutického marketingu a práva. V praktické části jsou zkoumány jednotlivé marketingové aktivity farmaceutických firem a reklamní kampaně. Poslední kapitola navrhuje obecná doporučení pro marketingové aktivity ve farmaceutickém průmyslu.Abstract:
This thesis is focused on the topic of legal regulation of advertising. The theoretical part provides a theoretical background of pharmaceutical marketing and law. In the practical part, there are examined various marketing activities of pharmaceutical companies and advertising campaigns. The last chapter proposes general recommendations for the marketing activities of the pharmaceutical industry.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Hana Kelblová, Ph.D.
- Oponent: Bohumil Vítek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na léčiva a doplňky stravy a její právní aspekty
Petra Jiroušová -
Reklama na léčiva a doplňky stravy a její právní aspekty
Helena Kratochvílová -
Reklama na léčiva a doplňky stravy a její právní aspekty
Petra Jiroušová -
Reklama na léčiva a doplňky stravy a její právní aspekty
Helena Kratochvílová -
Komunikace farmaceutických doplňků stravy cílovým skupinám 50+
Martin Hrdý -
Approach to health in pharmaceutical advertising
Michaela GAZDÍKOVÁ -
Digitální marketing ve farmaceutické společnosti X
Katarína Skoupilová -
Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta
Šárka Gregorková
Název
Vložil
Vloženo
Práva