Integrovaný žák se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole – Adéla POLLOVÁ
Adéla POLLOVÁ
Bakalářská práce
Integrovaný žák se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole
The integrated pupil with special educational needs at primary school
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je integrace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami do běžné základní školy. Teoretická část se zabývá obecnými pojmy souvisejícími s tématem a podporou integrace ze strany institucí. Věnuje se historii, vývoji terminologie a legislativě. Charakterizuje podmínky, za kterých se integrace v běžné škole realizuje. Bakalářská práce se věnuje speciálně integraci žáka s …víceAbstract:
The main topic of this bachelor?s work is the integration of schoolchild with special educational needs into the common primary school. The theoretic section occupies with the general terms connected with the topic and the integration support from institution side. The work deals with history, development, terminology and legislation. It also characterizes the conditions in which the integration in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLLOVÁ, Adéla. Integrovaný žák se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Plán pedagogické podpory – analýza užití prvního stupně podpůrných opatření na ZŠ Brno, Horácké náměstí 13
Zuzana Foltýnová Nešporová