Intervence u žáků s SPU ze strany školního speciálního pedagoga – Andrea VLKOVÁ
Andrea VLKOVÁ
Bakalářská práce
Intervence u žáků s SPU ze strany školního speciálního pedagoga
Intervention in Pupils with Specific Learning Disabilities of School Special Education Teacher
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá průběhem předmětu speciálně pedagogické péče na prvním a druhém stupni základní školy u žáku se specifickými poruchami učení. V teoretické části jsou obsaženy informace o specifických poruchách učení, o inkluzi a inkluzivním vzdělávání. Dále pak o školním speciálním pedagogovi. Praktická část je zaměřená na výzkum přípravy a průběhu předmětu speciálně pedagogické péče …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the course of the subject of special pedagogical care at the first and second stage of primary school for pupils with specific learning disabilities. The theoretical part contains information about specific learning disabilities, inclusion and inclusive education. Furthermore, about the school special education teacher. The practical part is focused on the research of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Daniela Kilduff, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VLKOVÁ, Andrea. Intervence u žáků s SPU ze strany školního speciálního pedagoga. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová