Využívání služeb cestovních kanceláří a agentur generací Z – Jakub Cvrček
Jakub Cvrček
Diplomová práce
Využívání služeb cestovních kanceláří a agentur generací Z
The use of tour operators and travel agencies by generation Z
Anotace:
Generace Z představuje demografickou skupinu, která má specifické preference, postoje a vzorce chování. Cílem bylo zhodnotit využívání služeb cestovních kanceláří a agentur generací Z a u vybrané cestovní kanceláře posoudit její připravenost oslovit tuto demografickou skupinu. Výzkum probíhal formou dotazníkového šetření, které bylo doplněno o polostrukturovaný rozhovor. Pro statistickou analýzu dat …víceAbstract:
Generation Z represents a demographic group with specific preferences, attidues and behavour. The aim of this thesis was to evaluate how Generation Z uses the services of tour operators and travel agencies. The research was carried out using questionnaire survey, supported by a semi-structured interview. For data analysis, quantitative methods were used – multiple correspondence analysis, chi-square …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2025
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/95817
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2025
- Vedoucí: Petr Scholz
- Oponent: Kateřina Mácová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/95817
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Turismus a hospitality management
Práce na příbuzné téma
-
Plánování tras pro cestovní kancelář
Karel Zedek -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Generace Z v pracovním prostředí: Studie porovnávající hodnoty a pracovní preference generace Z oproti předchozí generaci
Tereza Švehlová -
Pracovní preference absolventů VŠ z generace Z
Michaela Růžičková -
Webová tvorba České televize očima Generace Z: Analýza preferencí a postoje Gen Z k web-only pořadům
Barbora Doubková -
Generační rozdíly v preferencích cestujících. Mění generace Y a Z mobilitní chování?
Laura Mašijová -
Generace Z na trhu práce
Monika Kratochvílová -
Preference generace Z na trhu práce
Zuzana Jarůšková