Ing. Lenka ŠEBKOVÁ

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště

Marketing strategy on the culture development proposal of town Uherske Hradiste
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje kultury města Uherské Hradiště. Teoretická část se věnuje problematice marketingového řízení a marketingovému výzkumu, který je východiskem části analytické. Praktická část je věnována současné situaci kultury města Uherské Hradiště a podrobena, jak analýze makroprostředí a mikroprostředí, tak strategické analýze. Vyústěním této části je provedený průzkum veřejného …více
Abstract:
This diploma thesis concentrates on the culture development proposal of town Uherske Hradiste. Theoretical part is engaged with the issues of marketing leadership and marketing research, which is a source for the analytical part of this thesis. The practical part has been devoted to the current situation of the culture in Uherske Hradiste and has been remitted to macro and micro environment analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor: 11569

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠEBKOVÁ, Lenka. Návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2019

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing