Návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště – Ing. Lenka ŠEBKOVÁ
Ing. Lenka ŠEBKOVÁ
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště
Marketing strategy on the culture development proposal of town Uherske Hradiste
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje kultury města Uherské Hradiště. Teoretická část se věnuje problematice marketingového řízení a marketingovému výzkumu, který je východiskem části analytické. Praktická část je věnována současné situaci kultury města Uherské Hradiště a podrobena, jak analýze makroprostředí a mikroprostředí, tak strategické analýze. Vyústěním této části je provedený průzkum veřejného …víceAbstract:
This diploma thesis concentrates on the culture development proposal of town Uherske Hradiste. Theoretical part is engaged with the issues of marketing leadership and marketing research, which is a source for the analytical part of this thesis. The practical part has been devoted to the current situation of the culture in Uherske Hradiste and has been remitted to macro and micro environment analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
11569
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEBKOVÁ, Lenka. Návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2019
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Marketingový plán
Natália Velinská -
Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz
Monika Hamouzová -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v podmínkách rodinné stavební firmy
Martin Cílek -
Strategická a finanční analýza společnosti AutoESA a.s.
Maxim Endaltsev -
Strategická analýza Pivovaru Samson s. r. o. před a během koronavirové krize
Jonáš Paloncy -
Strategická analýza vybraného zařízení sociálních služeb
Kateřina Hrabánková