Bc. Anna Tóthová
Bakalářská práce
Moderní audit v podnikové praxi
Modern Audit in Business Practice
Anotace:
Žijeme ve velmi rychle se vyvíjející době, která přináší časté změny, ať již do společnosti nebo i do podnikové sféry. Je proto důležité, aby na tyto změny a možná rizika management podniku vhodně reagoval. Na základě literární rešerše oborových teorií je cílem bakalářské práce provedení interního auditu, který ověřuje rizikové procesy vybraného podniku a nabízí praktickou nápravu odhalených zjištění …víceAbstract:
We live in a very fast-paced period that brings frequent changes, whether to society or to business. It is therefore important that the management of the company is able to respond appropriately to these changes and potential risks. In order to identify potential risks an internal audit can be used. Based on the literature review of a field theories, the aim of this thesis is to carry out an internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m7vdn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Hládek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
Pavel Jašek -
Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
Omar Daouk -
Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu
Pavel Sedláček -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao -
E-Commerce Marketing Strategy and Channels: Alibaba Group Case Study
Bin Ma -
Efektivita PPC reklamy při zavádění nové e-commerce služby
Martin Sviták -
Řízení rizik a moderní audit podnikových procesů
Adéla Machová