Karolína Kociánová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie obchodního řetězce s hračkami

The marketing strategy of a toy retail chain
Abstract:
První část této bakalářské práce obsahuje vysvětlení strategického marketingu v obecné rovině. V praktické části je práce zaměřená na společnost s hračkářským zbožím a rozborem jejího marketingového a komunikačního mixu. Na závěr je proveden marketingový výzkum metodou dotazníkového šetření, jehož cílem je odhalit nedostatky a přednosti společnosti z pohledu jejich zákazníků. Po zanalyzování výsledků …more
Abstract:
The first part of this bachelor thesis offers a general explanation of strategic marketing. In the practical section, the thesis focuses on a company selling toys and develops an analysis of its marketing and communication mix. Finally, a marketing survey carried out via questionnaires is introduce, which illuminates the company's qualities and shortcomings from the perspective of its customers. In …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 7. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2015
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Jan Černý

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57481