Marketingová strategie obchodního řetězce s hračkami – Karolína Kociánová
Karolína Kociánová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie obchodního řetězce s hračkami
The marketing strategy of a toy retail chain
Abstract:
První část této bakalářské práce obsahuje vysvětlení strategického marketingu v obecné rovině. V praktické části je práce zaměřená na společnost s hračkářským zbožím a rozborem jejího marketingového a komunikačního mixu. Na závěr je proveden marketingový výzkum metodou dotazníkového šetření, jehož cílem je odhalit nedostatky a přednosti společnosti z pohledu jejich zákazníků. Po zanalyzování výsledků …moreAbstract:
The first part of this bachelor thesis offers a general explanation of strategic marketing. In the practical section, the thesis focuses on a company selling toys and develops an analysis of its marketing and communication mix. Finally, a marketing survey carried out via questionnaires is introduce, which illuminates the company's qualities and shortcomings from the perspective of its customers. In …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 7. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57481
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Jan Černý
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57481
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice
Nikol Škorpíková