Theatre for growing - growing Theatre – Clara Siersch
Clara Siersch
Diplomová práce
Theatre for growing - growing Theatre
Divadlem k vývoji - vývojem k divadlu
Anotace:
I reflect on the significance of neutrality by examining the work with the neutral mask as a tool to silence facial expression and thus stimulate the physical awareness of an inner neutral center. Awareness of the body and physical receptivity both develop basic benefits for the creative development in the actor's training and also in Gestalt therapeutic practice. The focus on an assumed neutrality …víceAbstract:
Reflektujeme význam neutrality zkoumáním práce s neutrální maskou jakožto nástroje k docílení utišení výrazu obličeje, čímž se stimuluje fyzické povědomí vnitřního neutrálního centra. Povědomí o těle a fyzická vnímavost vyvíjí základní výhody a vlastnosti pro kreativní vývoj a ve výcviku herce, a také v Gestalt terapii. Soustředení se na předpokládanou neutralitu, kterou se myslí centrální referenční …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10278
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2018
- Vedoucí: Petra OSWALDOVÁ
- Oponent: Howard Scott LOTKER
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 2. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Herectví se zaměřením na autorskou tvorbu a pedagogiku
Práce na příbuzné téma
-
Smyslové vnímání jako způsob prožívání tvorby na 1. stupni ZŠ
Petra HOLMANOVÁ -
Využití masky v divadle pro neslyšící
Magdalena Kovářová -
Masky v divadle
Marie Sawa -
Herectví s maskou
Andrej Lyga -
Charakterizace a maska postavy
Jan Staněk -
Divadelní maska a maskování jako artefak t i proces -
Monika Šonková