Nízkorozpočtová on-line komunikační strategie pro uvádění nového výrobku na trh – Mikuláš Zubec
Mikuláš Zubec
Bachelor's thesis
Nízkorozpočtová on-line komunikační strategie pro uvádění nového výrobku na trh
The Low-Budget Online Communication Strategy for a Product Launch
Abstract:
Podstatou této bakalářské práce je návrh nízkorozpočtové komunikační strategie v on-line prostředí pro uvedení nového výrobku na trh v roce 2015. Výrobkem je zde oblečení pro děti s atopickým ekzémem, které bylo vyvinuto ve společnosti VÚB a.s. Teoretická práce se zabývá základními pojmy z oblasti marketingových komunikací, definuje nízkorozpočtovou komunikační strategii a charakterizuje prostředí …moreAbstract:
The gist of this bachelor thesis is to design low-cost on-line communication strategy for a new product launched in 2015. The product is clothing for children suffering from atopic eczema. This product was developed at VUB a.s. Theoretical part contains the basic definitions of marketing communication, low-cost communication strategy and characterizes the on-line environment as a type of mass medium …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZUBEC, Mikuláš. \textit{Nízkorozpočtová on-line komunikační strategie pro uvádění nového výrobku na trh}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/s22iyu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zubec, Mikuláš. Nízkorozpočtová on-line komunikační strategie pro uvádění nového výrobku na trh. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications