Analýza současných trendů ve výuce programování – Lukáš Hrách
Lukáš Hrách
Bakalářská práce
Analýza současných trendů ve výuce programování
Analysis of current trends in programming teaching
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je zmapování trendů v programování a jejich využití ve výuce. Tohoto cíle je dosaženo analýzou trendů vývoje programování jak v přítomnosti, tak s výhledem do blízké budoucnosti, následnými rozhovory s odborníky zodpovědnými za výuku programování na českých školách. Další částí práce je rozbor metodik výuky pro-gramování s bližším zaměřením na metodiku Architecture First …víceAbstract:
The aim of this Bachelor´s thesis is to map trends in programming and their use in educati-on. This objective is achieved by analysing trends in programming in the present as well as predictions for the near future and by subsequent interviews with experts that teach pro-gramming in Czech schools. The next part of the thesis analyses methodologies for teaching programming. In more detail, it focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69759
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedoucí: Rudolf Pecinovský
- Oponent: Jarmila Pavlíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69759
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
The Implementation of Techniques of Neuro-Linguistic Programming into English Language Teaching
Petr Pecha -
Preparation of a hands-on tutorial teaching basics of Mainframe ISPF programming
Michal Vašák -
Upravte vývojové prostředí BlueJ++ tak, aby lépe vyhovovalo požadavkům metodiky Architecture First
Marek Chadim -
Programovací jazyk Swift a jeho zařazení do výuky podle metodiky Architecture First
Martin Matějka -
Metodika výuky ručního programování v řídicím systému HEIDENHAIN se zaměřením pro frézování
Pavel BETLACH -
Porovnání různých přístupů k výuce tematického celku programování na 2. stupni základních škol a praktické ověření vybrané metodiky
Martin Petřina -
Programovací jazyk Swift a jeho zařazení do výuky podle metodiky Architecture First
Martin Matějka -
Metodika přípravy učitele na výuku programování CNC obráběcích center pro výrobu nábytku v CAM programu
Vít Novák